Obchodní soutěže
Obchodní soutěž jako nástroj motivace obchodní služby
Obchodní soutěž jako nástroj motivace obchodní služby
K motivaci obchodní služby se s oblibou používá soutěží, akcí na podporu prodeje a výkonnostních bonifikací. Jejich motivační efekt roste pokud od okamžiku vyhlášení soutěže probívá pravidelné vyhodnocení "mezivýsledků". Důležité je také, aby předběžné a finální zpracování probíhaly naprosto stejným postupem.
- Navrhneme pro Vás osvědčené a praxí prověřené systémy obchodních soutěží.
- Pomůžeme s precizní a zároveň srozumitelnou formulací do vyhlašovaných podmínek soutěže.
- Realizujeme vyhodnocování výsledků na základě vyhlášených podmínek soutěže - předběžné i finální.
- Připravíme výsledkovou listinu i detailní vyúčtování pro jednotlivé účastníky soutěže - pro eliminaci reklamačního řízení.